Obserwuję, myślę, piszę

Strona główna » ciekawostki » Święta, święta…

Święta, święta…

Jak nie pisałam, to to nie pisałam, a dziś aż trzy posty mi wyszły 🙂

Nie dalej jak 5-6 dni temu media wyśmiały hipermarkety, w których na półkach pojawiły się już bombki, sztuczne choinki i gwiazdy. Wydawałoby się, że początek listopada, to od świąt tak odległy termin, że nie ma o czym mówić. Tymczasem… Święta zawitały również do Internetu! (czy tylko ja mam listopad w kalendarzu? może jest już grudzień?).

Oto dzisiejsze logo Briefa 🙂

brief

2 Komentarze

  1. Pawel Bzowy pisze:

    … i uzyskali efekt na jakim im zależało! Dostrzegłaś, skomentowałaś i napisałaś 🙂
    Czy dałaś się złapać sztuczce?

    Welcome – you are in game! Right now!
    😉

  2. goldenrose2 pisze:

    To zależy co sztuczka miała na celu – jeśli pokazanie się, to tak 🙂 Bawi mnie, że ci sami ludzie, którzy śmieją się z marketingowych posunięć typu „Boże Narodzenie zaczyna się we Wszystkich Świętych”, sami robią dokładnie to samo. A Brief jest na tyle znany, ze tego typu sztuczek nie potrzebuje 🙂

Skomentuj

