Obserwuję, myślę, piszę

Strona główna » ciekawostki » Gra reklamowa na opak (czyli o tym jak pograł McDonalds ;))

Gra reklamowa na opak (czyli o tym jak pograł McDonalds ;))

Gry reklamowe to coraz powszechniejszy kanał promocyjny. Powodzenie zdobywają szczególnie te gierki, w które można po cichu zagrać w biurze, robiąc sobie krótką przerwę. Przykładem może być RunHotel, albo Resqman.

Jednak tego typu gry zawsze promowaną markę traktują pozytywnie – niezależnie od tego, czy są z powagą, czy z przymrużeniem oka. Całkiem inaczej do sprawy podszedł McDonald – zobaczcie sami. Gra niestety nie jest dostępna po polsku, ale kilka języków, w jakich została przygotowana, zostawia pewien wybór.

Od razu zaznaczę – gierka nie jest łatwa (przynajmniej dla mnie nie była – bankructwo MD w moim przypadku to tylko kwestia czasu), ale też nie sprawdziłam wszystkich możliwości. Zerknijcie szczególnie w biuro – na co idą fundusze 😀

Miłej zabawy 🙂

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: