Obserwuję, myślę, piszę

Strona główna » ciekawostki » Scarlet, czyli serial, który nie jest serialem (a czym – poniżej)

Scarlet, czyli serial, który nie jest serialem (a czym – poniżej)

Nowy serial Scarlet. Mignęła mi ta reklama… jakiś czas temu. Nie wiem, tydzień, może dwa. Pamiętam, że nawet pomyślałam, że szykuje się kolejny hit (nawet zaskoczyło mnie, że to serial, a nie film kinowy). Zwiastun był na tyle dobry, ze choć widziałam go raz, zapamiętałam. Piękna kobieta- z pozoru aktorka, w rzeczywistości także agentka. I on, tropiący jej tajemnicę (reporter? paparazzi? zakochany?). Gdzieś w tle snuła mi się też świetna muzyka (tak, to jeszcze kolejna rzecz na punkcie, której mam fioła – muzyka filmowa, ta przywodziła mi skojarzenie z muzyką z Twierdzy).

Ale że lukę serialową mam wypełnioną i nie bardzo są szanse na wciśnięcie tam jeszcze czegoś, nawet nie skupiłam się na tym, kiedy ma on być. Z tego względu nie szukałam nic więcej. Do dziś, gdy w moje ręce, a właściwie w oczy wpadł ten wpis.

Okazało się, że… panna Scarlet to… telewizor, wyprodukowany przez LG. Miało być śmieszne, wciągające i frapujące. Śmieszne – chyba nie, wciągające – może, frapujące – chyba też nie. Bo nikt nie zastanawia się co to jest, tylko kiedy ma być ten serial.

Ciekawa jestem ile osób, które napaliło się na ten serial, teraz kupi telewizor… I ile zapytanych za miesiąc lub dwa na pytanie o Scarlet, odpowie, że to telewizor, a ile będzie pamiętać, że to miał być jakiś serial, ale chyba go w końcu nie puścili…


5 Komentarzy

  1. Judytta pisze:

    Również myślałam że to jakiś fajny serial będzie, ponieważ zwiastun zwrócił moją uwagę i zapadł w pamięć a to telewizor..
    Szkoda.

  2. Mariusz pisze:

    Na trzeba przyznać że LG się postarało i odwalili kawał dobrej roboty. Bo wiele osób nabrało się właśnie na wiarygodnie zrobiony treiler nowego serialu. Nawet w kinie go można było zobaczyć. Wydaje mi się że kampania jak i telewizrosy Scarlet przejądą do histori:) Zastanawiam się tylko co jest takiego niesamowitego w tych telewizorach że potrzeba było tyle zachodu?

  3. goldenrose2 pisze:

    Może nie ma nic niesamowitego, ale reklam telewizorów jest tak wiele, że aby zwrócić uwagę na kolejny, trzeba czegoś więcej niż zwykłej reklamy 🙂

    Przy okazji mam ciekawe spostrzeżenie dot. AXNu. Okazuje się, że części osobom reklama serialu sensacyjnego, w której nie podano nazwy stacji, najwyraźniej kojarzy się z tą właśnie stacją (piszę to na podstawie tego, co widzę w statystykach – wpisów „scarlet serial AXN” jest wcale niemało).

  4. Mariusz pisze:

    Właśnie to znalzłem http://www.lgscarlet.tv/
    Ten telewizor jednak jest niesamowity:) Widać teraz skąd tyle zachodu. Co do tego że potrzeba nowości w reklamowaniu telewizorów to też się zgodzę.

  5. […] trailer filmiku nawet nie zwracałam specjalnie uwagi (Scarlet od LG była lepsza), za to zauważyłam na dole patronów – Allegro, Nasza Klasa i Onet. Przyznam, że […]

Dodaj komentarz